МАРКЕТИНГ

През 2017 г. след серия маркетингови проучвания брандът ROIS придоби нова идентичност. Компанията преструктурира портфолиото на марката, внедри нови опаковки като визия и технология за отличаване на трите основни групи: традиционно изпечени ядки, сушени ядки и сушени плодове, дражирани ядки и миксове, премиум продукти. След обновяването на асортимента в търговските обекти е планирано внедряване на нови продукти по уникална за българския пазар технология на приготвяне. В отговор на търсенето се предприе разрастване на дистрибуцията на пакетирани ядки и сушени плодове в страната и на веригата пекарни в София. Планира се отваряне на пекарни в цялата страна. „Виктория нутс“ произвежда и изнася около 1/3 от продукцията с марка ROIS на 20 външни пазара в Европа, Близкия Изток и Азия, вкл. популярни за туристите екзотични острови.

ПОСТИЖЕНИЯ

Брандът ROIS се отличава сред конкуренцията с постоянството в иновативните си решения и прилагането на световните тенденции в производството и търговията с ядки, сушени плодове и производни продукти.